Wednesday, August 8, 2012

ini lah kami..

assalammalaikum..
kami? kami tu siapa? aku dan boyfriend? dak aih...
kami ni antara aku dan akk2 aku.. mksudnya adik beradik aku...

semalam masa tengah berbuka  aku perasaan satu feil kitaorang yang sama..
kitaorang suka cakap tanpa berfikir... so kitaorang akan cakap je apa yang terlintas dalam kepala...
malam semalam.....

akak pertama ( along)
along: mak nak kuih koci
*mak aku hulur plastik berisi kuih koci and kuih pulut panggang dekat dia..
then taw dia ambik apa?
pulut panggang.. -_-,

akak kedua (angah)
angah: mak mana plasitk ? nk bawak tembikai (sambil tunjuk buah dalam pinggan) pergi kerja.
so guess dia tunjuk apa?
dia tunjuk betik -_-.

aku (adik)
aku: mak udang mak masak ni sedap lah..
sambil makan sotong.. -_-'

see dah lama adik beradik.. perangai memang sama kan?

nak taw dapat dari siapa?
dari mak aku leww..

mak: ambik kan mak air oren dik.
aku ambik air oren f&n
sampai rumah...
mak: la kenapa ambik perisa oren.. mak nk anggur..
conclusion is air oren = air gas..

k tu je bye2

No comments:

Post a Comment